مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-12اجتماعي

حرکت 11 کاروان نوروزی در معابر منطقه 4


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از حرکت کاروان های نوروزی در سطح منطقه با رعایت ضوابط پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطراحی و اجرا خواهد شد که در کاروان نوروزی و سین سلامتی چند عروسک با ماسک و در دست داشتن تابلوهای آموزشی حرکت می کنند و در این کاروان از چند نماد سفره هفت سین که نشانه سلامتی هستند نیز استفاده می شود.

خادمی در ادامه با اشاره به حرکت سایر کاروان های نوروزی گفت: 10 کاروان دیگر با عناوین کاروان حاجی فیروز، تخم مرغ های رنگی، کاروان عروسکی اقوام، عروسک های نوروزی، اقوام ایران زمین، عمونوروزها، عروسک های غول پیکر، نوروزگاه سیار، سه چرخه های نوروزی و عروسک های محلی و بومی روزانه به مدت 2 ساعت در فضاهای متناسب شهری محلات 9 گانه حرکت خواهند داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در تشریح برنامه های کاروانهای نوروزی گفت: در کاروانهای نوروزی برنامه های شاد و متنوعی شامل نوروز خوانی، اجرای آیین های محلی اقوام ایرانی، حرکت ارابه های حامل سفره هفت سین توسط عمو نوروز، اجرای نمایش عروسکی توسط عروسک های غول پیکر، حرکت کامیونت مجهز به استیج و سیستم صوت، حرکت سه چرخه های گل آرایی و رنگ آمیزی شده که راکبان آنها حاجی فیروزها و عمو نوروز هستند، در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت 11 کاروان نوروزی در معابر منطقه 4

حرکت 11 کاروان نوروزی در معابر منطقه 4