مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-12سياسي

تواصی به حق و صبر کلید رشد فرهنگ در جامعه


تواصی به حق و صبر کلید رشد فرهنگ در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ریشه همه بدگمانی و بددلی به ذات انسان ها و  وجود کینه ها و دشمنی ها بر می گردد.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: ذات بد و فطرت ناپاک انسانی منبعث از  بد گمانی و سوء ظن است که منجر به مشکلات عمده اجتماعی و ضایع شدن حقوق انسان ها می شود.

وی عنوان کرد: در بعثت رسول گرامی اسلام (ص)  شهدا هستند قابل تقدیر و تحسین است چراکه کار مهم و مقدس انجام می دهند و جهان، جمهوری اسلامی ایران را با شهدا می شناسد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه شهید و شهادت با انقلاب اسلامی عجین و گره خورده است تصریح کرد: افتخار و تجلی انقلاب اسلامی در جهان، نور شهادت است.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند و هدایت گر جامعه محسوب می شوند و باید همیشه نام شهدا در جامعه جاوید و زنده باشد و سیره شهدا در ابعاد گوناگون به جامعه معرفی و نشان داده شود.

این مقام مسؤول با گرامیداشت ماه شعبان این ماه را باعظمت و ماه پیامبر عظیم الشأن اسلام محمد مصطفی (ص) دانست و گفت: روزه گرفتن عبادت و ذکر خداوند متعال از ویژگی ماه شعبان است و این ماه مقدمات ورود به ماه مبارک رمضان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تواصی به حق و صبر کلید رشد فرهنگ در جامعه

تواصی به حق و صبر کلید رشد فرهنگ در جامعه