مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-12ورزشي

کسب مدال برنز مسابقات بین المللی تکواندو توسط ملی پوش البرزی


هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندو کار از روز چهارشنبه در استانبول برگزار شد؛ یلدا ولی نژاد ملی پوش البرزی تکواندو ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه 2021 در رده سنی بزرگسالان با حضور 535 تکواندو کار از روز چهارشنبه در استانبول آغاز شد و تا جمعه ادامه داشت.

تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان متشکل از مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراساعیل و یلدا ولی نژاد از البرز در این رقابت ها شرکت کرد و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی هدایت این نفرات بر عهده داشتند.

در نهایت تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار مدال برنز در این رقابت ها شد.

یلدا ولی نژاد نماینده البرز در تیم ملی در مرحله شانزدهم در حالی که قرار بود با حوریه نور انگین نماینده ترکیه مبارزه کند با تغییر در جدول قرعه کشی، به مصاف ایلایدا ایلماز دیگر نماینده ترک رفت و با نتیجه 17 بر 7 او را متحمل شکست کرد.

در مرحله بعد یلدا مقتدرانه یولیا زایتسوا روس 34 بر 16 از پیش رو برداشت؛ ولی نژاد نیز در مرحله یک چهارم با برد مقابل حریف ازبکی فیروزا سادیکوا مدال برنز خود را قطعی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال برنز مسابقات بین المللی تکواندو توسط ملی پوش البرزی

کسب مدال برنز مسابقات بین المللی تکواندو توسط ملی پوش البرزی