مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-12ورزشي

حذف ناباورانه نماینده کردستان از جام حذفی فوتبال


تیم فوتبال آوالان در رقابتی نفس گیر در ضربات پنالتی بازی را به قشقایی شیراز واگذار کرد و از گردونه رقابت های جام حذفی کشور کنار رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز جمعه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و آوالان کامیاران در دیداری که پیش تر قرار بود ساعت 15 برگزار شود با توافق کادر دو تیم و به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی شهر کامیاران در ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد.

بارش برف و باران کار را برای بازیکنان دو تیم سخت کرد و آبگرفتگی هایی که در زمین پر فراز و نشیب آزادی جمع شده بود اجازه هنرنمایی به بازیکنان دو تیم را نمی داد.

همین امر سبب شد بازی به شکل سرد و بی روحی دنبال شود و ضربات بلند و متعدد در دستور کار قرار گیرد.

البته در این میان در دقیقه 38 بازی یک فرصت بسیار عالی برای کیوان مارابی، گلزن خوش نقش آوالان ایجاد شد که ضربه او به شکل کاملاً خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

آوالان در نیمه نخست برتری مشهودی نسبت به حریف داشت اما حملات این تیم راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه بدون گل در نیمه اول پایان رسید.

نیمه دوم نیز بازهم با برتری آوالان پیگیری شد اما حساسیت بالای بازی اجازه ریسک به بازیکنان را نمی داد و از سوی دیگر برودت هوا تأثیر منفی زیادی بر کیفیت بازی گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ناباورانه نماینده کردستان از جام حذفی فوتبال

حذف ناباورانه نماینده کردستان از جام حذفی فوتبال