مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-12حوادث

شهرداری در آماده باش کامل است/ خسارات سنگین نبوده است


شهردار شیراز اعلام کرد که مجموعه شهرداری در پی آغاز وزش باد شدید به حالت آماده باش در آمده است و گفت: به دلیل احتمال آبگرفتگی زیرگذرها و کنار گذرها از هم اکنون در دستور بسته شدن قرار گرفتند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز اعلام کرد که مجموعه شهرداری در پی آغاز وزش باد شدید به حالت آماده باش در آمده است و گفت: به دلیل احتمال آبگرفتگی زیرگذرها و کنار گذرها از هم اکنون در دستور بسته شدن قرار گرفتند.

حیدر اسکندرپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون گزارش خاصی اعلام نشده و خسارت ها در حد شکستگی درختان به ویژه درختانی که تازه کاشته شده اند و بر هم خوردن نظافت شهر بوده، گفت: از همان دقایق اولیه آغاز تندباد، خودروهای آتش نشانی در سطح مناطق شیراز مستقر شده و تاکنون 17 عملیات انجام داده اند.

او افزود: 13 مورد از این عملیات به دلیل وزش باد انجام شده و موارد دیگر ناشی از احتمال سقوط بالابرهای ساختمانی و موارد دیگر بوده است.

شهردار شیراز عنوان کرد که از معاونین، شهرداران مناطق و رؤسای سازمان ها نیز خواسته شده تا با بسیج نیروها طوفانی که در سطح شهر طی ساعت های گذشته آغاز شده را با استقرار امکانات مدیریت کنند.

اسکندرپور با بیان اینکه طبق اعلام های قبلی احتمال بارندگی شدید از ساعت 21 لغایت 23 امشب وجود دارد، تصریح کرد که نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در آماده باش کامل است/ خسارات سنگین نبوده است

شهرداری در آماده باش کامل است/ خسارات سنگین نبوده است