مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 19:052021-03-12اجتماعي

15 محور مواصلاتی گیلان درگیر برف


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از بارش برف در حداقل 15 محور مواصلاتی خبر داد و گفت: هم زمان با بارش برف راهداران در محورهای مواصلاتی مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

- فریبرز مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز عملیات برف روبی در استان اظهار کرد: 50 کیلومتر از محورهای مواصلاتی و راه های استان تاکنون برف روبی شده اند.

وی  با اشاره به بارش شدید برف در 12 محور مواصلاتی گیلان بیان کرد: محور اسالم - خلخال، محور پونل - خلخال، محور - ماسوله، رشت - امامزاده هاشم و قوشه لانه - ویه - کلیشم هم اکنون با بارش برف خفیف روبرو هستند.

مرادی با بیان اینکه برف روبی راه های گیلان همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون بالغ بر 153 هزار مترمکعب در راه ها برف روبی شده اند.

وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی استان به جهت حفظ و ایمنی در حال نمک پاشی نیز هست، گفت: تاکنون 64 تن نمک و شن در محورهای مواصلاتی استان به جهت حفظ و ایمنی تردد پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی توسط 20 دستگاه انجام شده، افزود: 30 تن از راهداران گیلان در این فرآیندها مشارکت کرده اند.

انتهای پیام/84007


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 محور مواصلاتی گیلان درگیر برف

15 محور مواصلاتی گیلان درگیر برف