مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-12سياسي

کاندیداهای شورای شهر قم به 34 نفر رسیدند


تا پایان وقت اداری امروز 34 کاندیدا برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند.

- ایسنا/قم فرماندار قم گفت: تا پایان وقت اداری امروز 34 کاندیدا برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند.

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از 20 اسفندماه کلید خورد و این ثبت نام به مدت 7 روز و تا نهایت 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت با توجه به این که در انتخابات این دوره شرایط کرونایی ستاد انتخابات استان بیشتر ثبت نام غیرحضوری کاندیداها را مدنظر دارد هرچند ثبت نام حضوری هم مورد استقبال بوده و این ثبت نام با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

مرتضی حیدری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان وقت اداری امروز 34 کاندیدا ثبت نام کردند که 31 نفر مرد و 3 نفر زن هستند، مدارک تحصیلی این کاندیداها هم 13 نفر لیسانس و12 نفر فوق لیسانس و 4 نفر هم حوزوی و 5 نفر هم دارای مدرک کاردانی هستند.

فرماندار قم افزود: ثبت نام داوطلبان به مدت 7 روز و تا 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت، امروز هم چنین 19 کاندیدا کار ثبت نام خود را به طور حضوری و 15 نفر به صورت غیرحضوری انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر قم ثبت نام کردند با توجه به شرایط کرونایی کاندیداها بیشتر به سمت ثبت نام غیرحضوری رغبت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای شورای شهر قم به 34 نفر رسیدند

کاندیداهای شورای شهر قم به 34 نفر رسیدند