مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-12سياسي

معتمدان هیات اجرایی انتخابات قم مشخص شدند


معتمدین هیات اجرایی انتخابات قم مشخص، و طی روزهای آینده نیز برای طی فرآیندهای بعدی انتخابات مشغول به فعالیت خواهند شد.

- ایسنا/قم فرماندار قم گفت: معتمدین هیات اجرایی انتخابات قم مشخص، و طی روزهای آینده نیز برای طی فرآیندهای بعدی انتخابات مشغول به فعالیت خواهند شد.

مرتضی حیدری جمعه شب در پایان جلسه انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات قم در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه معتمدین هیات اجرایی با حضور هیات نظارت شورای نگهبان و همچنین هیات نظارت مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در مجموع 30 تَن می باشند.

حیدری با بیان اینکه طبق قانون باید 9 تَن به عنوان هیات اجرایی اصلی و پنج تَن نیز به عنوان علی البدل انتخاب شوند افزود: این تعداد با انجام رای گیری مشخص شدند و هم اکنون هیات اجرایی آماده است و در روزهای آینده برای طی فرایندهای بعدی انتخابات مشغول به فعالیت خواهند شد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم در سومین روز مهلت این ثبت نام گفت: امروز 34 تَن ثبت نام کردند که 31 تَن از آنها مَرد هستند.

فرماندار قم همچنین ثبت نام کنندگان را به لحاظ مدرک تحصیلی نیز مورد توجه قرار داد و افرود: 13 تَن مدرک کارشناسی، 12 تَن کارشناسی ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدان هیات اجرایی انتخابات قم مشخص شدند

معتمدان هیات اجرایی انتخابات قم مشخص شدند