مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 03:152021-03-12بين الملل

انصارالله یمن پیشنهاد آمریکا را رد کرد


سخنگوی انصارالله یمن ضمن رد پیشنهاد نماینده آمریکا در یمن، آن را توطئه ای دانست که یمن را در مرحله خطرناک تر از حال حاضر قرار می دهد.

- سخنگوی انصارالله یمن ضمن رد پیشنهاد نماینده آمریکا در یمن، آن را "توطئه ای" دانست که یمن را در مرحله خطرناک تر از حال حاضر قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله گفت: آنچه فرستاده آمریکا پیشنهاد داده است چیز جدیدی نیست و نمایانگر چشم انداز سعودی و بین المللی طی یک سال پیش است.

وی افزود: در این پیشنهاد ، نه اشاره ای به توقف محاصره شده و نه آتش بس بلکه تنها توافقاتی است که در نهایت منجر به از سرگیری محاصره از کانال های دیپلماتیک می شود.

عبدالسلام ادامه داد: اگر آنها جدی بودند پایان جدی جنگ و محاصره را اعلام می کردند.

ما از این موضع استقبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه یک نماینده آمریکایی بیاید طرحی را کمتر از آن چیزی که توسط نماینده سازمان ملل ارائه شده است، پیشنهاد دهد، غیر قابل قبول است.

همه می دانند که حمله به یمن و محاصره آن از شش سال پیش برای یک روز هم متوقف نشده است، پس مفهوم جنگ و محاصره از نظر آمریکایی ها چیست؟ سخنگوی انصارالله یمن افزود: آمریکایی ها با ارائه شرایط عربستان به عنوان پیشنهادی برای متوقف کردن جنگ، بار دیگر نشان دادند که ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن پیشنهاد آمریکا را رد کرد

انصارالله یمن پیشنهاد آمریکا را رد کرد