مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-13اقتصادي

سفرهای نوروزی به سیستان و بلوچستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: سفرهای نوروزی بابرنامه به سیستان و بلوچستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد.

- مجتبی میرحسینی  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: سفر به سیستان و بلوچستان در نوروز سال 1400 دارای حساسیت های ویژه دوران کرونا ست که با توجه به شعار امسال سازمان جهانی جهانگردی که گردشگری توسعه روستایی است و با وجود پراکندگی این نقاط در سطح استان، تمرکز بر معرفی روستاهای دارای ظرفیت و ناشناخته استان هست.

وی گفت: برنامه های نوروزی و رویدادهای گردشگری نیز بدون انجام تبلیغات انجام می شود و از طریق فضای مجازی برای مردم و گردشگران به نمایش گذاشته می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر انجام سفرها در شهرهایی که قرمز و نارنجی نیستند و مجازبودن سفر در سایر نقاط تصمیم گرفته شد تا برای حفظ سلامت مردمان استان تبلیغ سفر به استان صورت نگیرد اما سفرهای با برنامه و مشخص بودن اقامت را هدایت کرده و نظارت لازم را انجام دهیم.

وی گفت: افرادی که در واحدهای اقامتی، اقامت خواهند داشت و یا در قالب تورهای مسافرتی سفر می کنند، با تشدید نظارت ها و بازدیدهای تلفیقی و کنترل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی به سیستان و بلوچستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

سفرهای نوروزی به سیستان و بلوچستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی