مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-13سياسي

دستگاه قضایی به جای تحمل بار کوتاهی بقیه، پاسخ بخواهد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: دستگاه قضایی به جای اینکه بار کوتاهی بقیه را به دوش بکشد باید مطالبه گر بوده و از مسئولین پاسخ بخواهد.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: دستگاه قضایی به جای اینکه بار کوتاهی بقیه را به دوش بکشد باید مطالبه گر بوده و از مسئولین پاسخ بخواهد.

سیدمهدی قویدل در جمع کارکنان قضایی شهرستان راور با اشاره به اینکه همکاران این شهرستان دلسوزانه، فعال و توانمند به انجام برنامه های پیشگیرانه می پردازند، اظهار کرد: باید مساله عدالت ترمیمی به صورت ویژه مدنظر همه همکاران قرار گیرد.

وی رویکرد دستگاه قضا در سند تحول قوه قضاییه را یک چرخش 180 درجه دانست و افزود: هم اکنون ما بار کوتاهی، کم کاری و سوءمدیریت سایر دستگاه ها را به دوش می کشیم و ورود حجم انبوهی از پرونده به درگیری کارمند و قاضی در دستگاه قضایی منجر شده که نتیجه کوتاهی و بی تفاوتی برخی از مسئولین در سطح جامعه است.

قویدل با اشاره به اینکه برخی افراد چنان مسائل را ساخته و پرداخته می کنند تا عملکرد دستگاه قضایی را زیر سوال برده و افکار عمومی را طلبکار دستگاه قضایی کنند در حالی که رویکرد اسلام و مبانی علمی چنین نیست، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا جرمی اتفاق نیفتاده و کوتاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به جای تحمل بار کوتاهی بقیه، پاسخ بخواهد

دستگاه قضایی به جای تحمل بار کوتاهی بقیه، پاسخ بخواهد