مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-13فرهنگي

محمدآباد ساقی جزو روستاهای برگزیده دوستدار کتاب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از انتخاب روستای گردشگری محمدآباد ساقی در جمع برگزیدگان هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از انتخاب روستای گردشگری "محمدآباد ساقی" در جمع برگزیدگان هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

حسین جعفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به صورت مجازی با تقدیر از 10 روستای دوستدار کتاب و 15 روستای شایسته تقدیر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار از استان کرمان، روستای دوستدار کتاب و یکی از 10 روستای برگزیده این دوره جشنواره شناخته شد.

جعفری بیان کرد: در هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب 2050 روستا و آبادی عشایری از 30 استان کشور در جشنواره شرکت کردند که پس از داوری آثار رسیده در نهایت 55 نامزد این رقابت معرفی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار یادآور شد: داوری جشنواره براساس شاخص های متعددی انجام پذیرفت.

ارزیابی فعالیت هر روستا براساس نیازهای محلی، آیین های بومی و ارزش های دینی و ملی و همچنین جلب مشارکت مردمی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی برای تأمین هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدآباد ساقی جزو روستاهای برگزیده دوستدار کتاب

محمدآباد ساقی جزو روستاهای برگزیده دوستدار کتاب