مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-13بين الملل

آمریکا وضعیت حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد


وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای گفت، دولت بایدن به شهروندان میانماری ساکن در ایالات متحده اجازه می دهد برای دریافت وضعیت حفاظت موقت در این کشور اقدام کنند.

- آمریکا وضعیت "حفاظت موقت" را به اتباع میانماری می دهد وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه ای گفت، دولت بایدن به شهروندان میانماری ساکن در ایالات متحده اجازه می دهد برای دریافت وضعیت "حفاظت موقت" در این کشور اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز جمعه این وزارتخانه آمده است: آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا به مدت 18 ماه برای اتباع برمه وضعیت حفاظت موقت تعیین کرده است.

این تدبیر جدید برای اتباع برمه یا افراد بدون ملیت که آخرین بار به طور معمول در برمه سکونت داشتند و در حال حاضر در آمریکا به سر می برند، اجاره می دهد تا برای دریافت این امتیاز اقدام کنند.

براساس این بیانیه، تصمیم فوق به دنبال رایزنی وزیر امنیت داخلی آمریکا با دیگر نهادها و ملاحظات مرتبط با وضعیت این کشور گرفتار کودتا که به سمت خشونت، بازداشت های خودسرانه و استفاده از خشونت کشنده علیه معترضان کشیده شده است، گرفته شد.

آلخاندرو مایورکاس گفت: به علت کودتای ارتش و خشونت مرگبار نیروهای امنیتی علیه غیرنظامیان، مردم برمه از یک وضعیت انسانی پیچیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا وضعیت حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد

آمریکا وضعیت حفاظت موقت را به اتباع میانماری می دهد