مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-13سياسي

آغاز همکاری انجمن پوشاک مدارس و دانشکده فنی حرفه ای دکتر شریعتی


مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه آموزشی میان انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران و دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه آموزشی میان انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران و دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی با حضور مرضیه گرد رییس دانشکده، حمید یوسفی مدیر انجمن و جمعی از مدرسان دانشگاه و کارشناسان بخش های مختلف و مرتبط با جریان لباس فرم دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد.

حمید یوسفی مدیرعامل انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع شکل گیری انجمن های فرهنگی و هنری در عرصه مد و لباس اظهار داشت: انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، نخستین انجمنی است که در حوزه مد و لباس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده و به شکل موضوعی فعالیت خود را آغاز کرده است.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در مسیر ایجاد ساختار اصولی و مبتنی بر تمامی ابعاد مرتبط با جریان پوشاک دانش آموزان در جمع اعضای مجمع عمومی انجمن به همراه ساختن تمامی سازمان ها و نهادهای اثرگذار بر جریان لباس کودک و نوجوان به ویژه پوشاک مدارس از طراحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری انجمن پوشاک مدارس و دانشکده فنی حرفه ای دکتر شریعتی

آغاز همکاری انجمن پوشاک مدارس و دانشکده فنی حرفه ای دکتر شریعتی