مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-13سياسي

آب خلیج فارس به یزد رسید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تحقق و بهره برداری از ابرطرح انتقال آب خلیج فارس به یزد طبق وعده ی پیشین مسئولان استان در اسفندماه جاری را نوید داد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تحقق و بهره برداری از ابرطرح انتقال آب خلیج فارس به یزد طبق وعده ی پیشین مسئولان استان در اسفندماه جاری را نوید داد.

محسن صادقیان صبح امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه استان، گفت: انتقال آب از خلیج فارس برای استان یزد، تصمیمی بزرگ و به اذعان برخی نشدنی بود که عملیات اجرایی آن به طور جدی از سه سال پیش آغاز شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به دنبال خشکسالی های متوالی و فقر منابع آب زیرزمینی، تامین آب از خارج از استان تنها راهکار برای تامین آب شرب و غیرشرب به استان کویری یزد است.

صادقیان افزود: سالهاست استان درصدد تامین آب شرب مورد نیاز مردم از حوزه های داخل و تامین آب مورد نیاز صنعت از حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و با رسیدن آب از خلیج فارس به استان نه تنها صنایع، بلکه همه مردم به نوعی از این نعمت بهره مند خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: پروژه های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان در سالهای گذشته مورد توجه مسئولان استان بوده و پیگیری های زیادی برای عملیاتی شدن آن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خلیج فارس به یزد رسید

آب خلیج فارس به یزد رسید