مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-13اجتماعي

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین


معاون آموزش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین با هدف شتاب دادن به کسب و کارهای نوپا و استارپ ها راه اندازی می شود.

- محمدامین خاکباز، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: هدف مراکز شتابدهی، شتاب دادن کسب و کارهای نوپا و استارپ ها است.

وی افزود: پشتیبان طرح های شتابدهی، نیز جهاد دانشگاهی در مراکز نوآوری و شتابدهی بر عهده گرفته است.

خاکباز عنوان کرد: ما در طرح های شتابدهی، با بسته های خدماتی به استارپ ها کمک می کنیم که زودتر به هدف خود برسند و این امر از طریق برگزاری دوره های آموزشی مفصل، مشاوره، منتورینگ و برگزاری انواع کارگاه ها برای عزیزانی که تمایل به ورود به مباحث استارتاپی را دارند اتفاق می افتد تا این عزیزان بتوانند از تجربیات و دانش دیگران استفادهٔ حداکثری را داشته باشند و سریع ترین مسیر را در جهت توسعهٔ کسب و کار خویش طی کنند.

این مسؤول در پایان اظهار کرد: طرح های شتابدهی عموماً دوره های 6 ماهه دارند و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز دورهٔ نخست فعالیت خود را پس از تعطیلات نوروز آغاز خواهد کرد، پس از آن نیز احتمالاً با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قزوین