مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-13سياسي

9 درصد داوطلبان شوراها زنان هستند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 9 درصد داوطلبان ثبت نامی در شوراهای شهر در سه روز گذشته بانوان هستند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 9 درصد داوطلبان ثبت نامی در شوراهای شهر در سه روز گذشته بانوان هستند.

بهروز ندایی در جریان بازدید از ستاد انتخابات اردبیل اظهار کرد: تا این لحظه بیش از 105 نفر برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراها به صورت قطعی ثبت نام کرده و ثبت نام 36 نفر به دلیل ناقص بودن مدارک در حال بررسی و تایید نهایی است.

وی خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته به رغم تعطیلات رسمی ستاد انتخابات و ثبت نام از داوطلبان در جریان بوده و فعالیت داشته اند و این فرآیند تا 26 اسفندماه در مناطق مختلف استان برای ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: امروز نیز به رغم تعطیلی و شرایط خاص آب و هوایی در استان تعداد ثبت نامی های اولیه 32 نفر و نهایی شده نیز 21 نفر است که با احتساب 84 نفر ثبت نامی قطعی در دو روز اول مجموع ثبت نامی ها به 105 نفر رسیده است.

ندایی رشد 6 درصدی تعداد ثبت نامی ها را نسبت به دوره پنجم انتخابات شوراها یادآور شد و بیان کرد: بیش از 60 درصد داوطلبان با مدرک لیسانس، 40 درصد با مدرک فوق لیسانس و مابقی نیز با مدرک دکترا در ششمین دوره شوراهای شهر ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 درصد داوطلبان شوراها زنان هستند

9 درصد داوطلبان شوراها زنان هستند