مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-13سياسي

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس


با حضور 30 نفر از معتمدین، متنفذین و افراد وثوق شهرستان از همه سلایق و قومیت ها اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب شدند.

- عبدالقدیر کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تلاش داریم تا انتخابات 1400 در شهرستان در کنار شورای تامین، هیئت نظارت و شورای نگهبان مانند انتخابات گذشته، انتخابات سالم و قانونمند برگزار کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار داریم تا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص را خط قرمز ستاد انتخابات شهرستان برشمرد و گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخاب شده باید از هم اکنون تا پایان انتخابات 1400 اصل بی طرفی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص را رعایت کرده و در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور نداشته و مستقیم و غیرمستقیم در تبلیغات شرکت نکنند.

وی ادامه داد: 30 نفر انتخاب شده در جلسه حاضر برای انتخاب هیئت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از معتمدین، متنفذین و از همه سلایق و قومیت های مختلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس