مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-13اجتماعي

برفروبی بیش از 470 کیلومتر از محورهای گیلان


مدیر کل راهداری گیلان با اشاره به آماده باش 118 راهدار برای ارئه خدمات در محورهای برف گیر، گفت: تاکنون بیش از 470 کیلومتر از محورهای استان برفروبی شده است.

- فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران از اواخر روز پنجشنبه در مناطق کوهستانی و جلگه ای استان گیلان، اظهار کرد: از آغاز بارش ها راهداران استان گیلان در تمام محورها برای ارائه خدمات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون 474 کیلومتر از محورهای برف گیر استان گیلان برفروبی انجام شده است، گفت: مجموع حجم برفروبی شده 874، 970 متر مکعب است.

مدیر کل راهداری گیلان با اشاره به پیش بینی شن و نمک به مقدار لازم برای استفاده در مواقع ضروری در سطح محورهای استان، گفت: تاکنون 572 تن شن و نمک پاشی در محورهای گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 200 راهدار در حال حاضر در محورهای گیلان برای ارائه خدمات حضور دارند، ادامه داد: 118 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، سبک و نیمه سنگین راهداری نیز مشغول به فعالیت هستند.

مرادی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان گیلان، اضافه کرد: محور بلور دکان - خصیب دشت، محور شوک - ملکوت و محور توتکابن - حشمت آباد - قوشه لانه شاهد بارش شدید برف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی بیش از 470 کیلومتر از محورهای گیلان

برفروبی بیش از 470 کیلومتر از محورهای گیلان