مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-13سياسي

پرداخت 100 درصدی خدمات درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از پوشش 100 درصدی خدمات درمان ایثارگران توسط بنیاد شهید خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در چند ماه گذشته 400 مرکز درمانی ازجمله 6 بیمارستان خصوصی با بیمه دی در گیلان همکاری های لازم را انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عبدالله پاکاری امروز در نشست خبری با بیان اینکه پرداختی بیمه دی در خصوص هزینه درمانی ایثارگران انجام می شود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته تمام مراکز درمانی مطالبات خود را دریافت و به زودی پرداختی بیمه دی در خصوص هزینه درمانی ایثارگران انجام و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی از پوشش 100 درصدی خدمات درمان ایثارگران توسط بنیاد شهید خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در چند ماه گذشته 400 مرکز درمانی ازجمله 6 بیمارستان خصوصی با بیمه دی در گیلان همکاری های لازم را دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با ابرار تأسف از عدم اجرای طرح تکا در استان گیلان علیرغم اقدامات صورت گرفته گفت: این طرح در حوزه ایجاد اشتغال ایثارگران بوده و در همین راستا تفاهم نامه استانی در حوزه مسکن و اشتغال امضا و مقرر شد در مدت زمان سه سال چیزی بالغ بر هزار شغل در گیلان ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 درصدی خدمات درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید

پرداخت 100 درصدی خدمات درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید