مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-13سياسي

نسخ نویسی الکترونیکی راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه های نظام سلامت


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از نسخ نویسی الکترونیکی به عنوان راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه های نظام سلامت خبر داد.

- محمدعلی محسنی بندپی در بازدید از پنج روستای بخش مرکزی نوشهر و بررسی مشکلات انها با اشاره به بغرنج بودن وضعیت ویروس کرونا در دنیا به جهت مبتلایان به آن اظهار کرد: با توجه به حساس بودن وضعیتی که فعلا کشور ما به لحاظ درگیری با این بیماری دارد از شما شورها و مردم می خواهم نهایت همکاری را با نظام سلامت و درمان داشته باشید و از گردهمایی های فامیلی و سفرهای غیر ضروری بپرهیزید.

وی با تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل ها گفت: آنچه در درجه اول می تواند این بیماری خطرناک را شکست دهد رعایت موازین بهداشتی است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خرداد 1400 اشاره کرد و گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی که مردم ما تحمل می کنند چشم دنیا به انتخابات پیش رو است و بنابراین باید همه سعی و تلاش بر این باشد که همه مردم را پای صندوق های رای آورد تا به دنیا ثابت کنیم مردم ما پای آرمانهای شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخ نویسی الکترونیکی راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه های نظام سلامت

نسخ نویسی الکترونیکی راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه های نظام سلامت