مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-13حوادث

وزش باد برق 4 روستای طبس را قطع کرد/ادامه تلاش برای رفع نقص


معاون شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: برق روستاهای پیرحاجات، حلوان، احمدیه و کلشانه از توابع شهرستان طبس به دلیل وزش باد قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی منصوریان صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه انشعاب کلشانه طبس در اثر وزش باد شدید برق دچار مشکل شده است، افزود: همچنین برق روستاهای پیرحاجات، حلوان و کلشانه این شهرستان است.

وی با بیان اینکه با وزش باد شدید و سقوط پایه های تیر برق در این انشعاب، برق این منطقه از ساعت 21 دیشب قطع شده است، اظهار کرد: شش گروه عملیاتی از عصر دیروز، جمعه مشغول خدمات رسانی هستند اما به دلیل شرایط جوی نامساعد و صعب العبور بودن مسیر، روند عملیات کند شده است.

منصوریان با بیان اینکه همچنین به دلیل سقوط تیر برق فشار متوسط روستای احمدیه شهرستان طبس، برق این روستا از ساعت 1:30 بامداد قطع شده است، گفت: برق این مناطق تا بعد از ظهر امروز وصل خواهد شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت برق خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت دیگر روستاهای استان بیان کرد: در برخی از نقاط بیرجند، برق به صورت موقت قطع و در ساعات اولیه رفع شد.

منصوریان اظهار کرد: از همشهریان خواستاریم در صورت مشاهده پارگی سیم، سقوط اشیا روی شبکه و شکستگی تیر برق، علاوه بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از نزدیک شدن به مکان حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد برق 4 روستای طبس را قطع کرد/ادامه تلاش برای رفع نقص

وزش باد برق 4 روستای طبس را قطع کرد/ادامه تلاش برای رفع نقص