مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-13سياسي

81 درصد ابلاغ ها در محاکم تهران، الکترونیکی است


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: در حوزه ابلاغ الکترونیک نسبت به سال قبل 7 درصد رشد داشته ایم و به مرز 81 درصد رسیده ایم که هدف گذاری ما در آینده رسیدن به حجم 90 درصد ابلاغ های ارسالی به صورت الکترونیک می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران به مقایسه عملکرد محاکم تهران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و گفت: از لحاظ حجم رسیدگی به پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و اجرای احکام نسبت به سال 98 رشد چشمگیری داشته ایم و این ناشی از عزم محاکم تهران در انجام وظایف محوله می باشد.

وی گفت: در حوزه ابلاغ الکترونیک نسبت به سال قبل 7 درصد رشد داشته ایم و به مرز 81 درصد رسیده ایم که هدف گذاری ما در آینده رسیدن به حجم 90 درصد ابلاغ های ارسالی به صورت الکترونیک می باشد.

رییس کل محاکم تهران پیرامون تدابیر انجام شده برای تعیین تکلیف پرونده های معوق گفت: این موضوع از موضوعاتی است که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه و رییس کل استان است و با سرعت مناسبی در حال انجام است و بر اساس شیوه نامه های تدوین شده و دستورالعمل های موجود در آینده رشد بیشتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد ابلاغ ها در محاکم تهران، الکترونیکی است

81 درصد ابلاغ ها در محاکم تهران، الکترونیکی است