مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-13اقتصادي

با متخلفان فروش کالاهای اساسی در کرمانشاه برخورد خواهد شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با متخلفان فروش کالاهای اساسی در این استان برخورد خواهد شد.

- محسن دارابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه اتخاذ شده، تغییراتی در نحوه توزیع مرغ گرم در سطح این استان صورت گرفته که در چند روز آینده سبب توزیع سریع تر و بهتر گوشت مرغ خواهد شد.

وی افزود: در اقدامی که برای تنظیم بازار مرغ صورت گرفته، برای جلوگیری از دلالی و گران فروشی توسط مرغداران و کشتارگاه ها، تعاونی روستایی به عنوان حلقه واسطه بین مرغداران، کشتارگاه و عرضه کنندگان انتخاب شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: قیمت عرضه مرغ به کشتارگاه ها 14 هزار و 400 تومان است، اما در هفته گذشته مرغ زنده با قیمت 15 هزار 500 تا 17 هزار تومان به کشتارگاه ها تحویل داده شده که باعث افزایش قیمت در خرده فروشی ها شد.

دارابی ادامه داد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمام مراحل عرضه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی حضور فعال دارند، متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده و برای آن ها جریمه های سنگینی صادر می کنند.

وی یادآور شد: فروش هر کیلوگرم مرغ گرم در استان کرمانشاه بیش از 20 هزار و 400 تومان ممنوع بوده و با گرانفروشان بدون مماشات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متخلفان فروش کالاهای اساسی در کرمانشاه برخورد خواهد شد

با متخلفان فروش کالاهای اساسی در کرمانشاه برخورد خواهد شد