مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-13حوادث

وضعیت امدادرسانی در جاده های کشور


معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از نجات 191 حادثه دیده از سوی امدادگران و نجاتگران گروه های تخصصی امداد ونجات هلال احمر در 72 ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدباقر محمدی روز شنبه افزود: در 72 ساعت گذشته، 275 مورد ماموریت امداد و نجات برای ارائه خدمات پایه و اولیه امداد و کمک های اولیه به حادثه دیدگان انواع حوادث فصل زمستان انجام شد.

وی ادامه داد: با تلاش امدادگران هلال احمر در مدت زمان یادشده به 5458 نفر از درخواست کنندگان کمک اضطراری امدادرسانی شد که از این تعداد 54 مصدوم با استفاده از تکنیک های نجات فنی از داخل خودروهای تصادفی و آسیب دیده نجات یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: همچنین در اجرای خدمات رسانی امدادی به آسیب دیدگان حوادث جاده ای و ترافیکی در 72 ساعت گذشته، امدادگران هلال احمر توانستند 112 نفر از مصدومان حوادث یادشده را برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به مراکز بیمارستانی منتقل و 48 نفر دیگر از مصدومان را در محل درمان سرپایی کنند.

محمدی همچنین از اسکان اضطراری و موقت تعدادی از مسافران زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری هلال احمر در جاده های سخت گذر و مسیرهای مواصلاتی صعب العبور کوهستانی خبر داد و گفت: با تلاش ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امدادرسانی در جاده های کشور

وضعیت امدادرسانی در جاده های کشور