مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-13اجتماعي

بارش 70 سانتی برف در ارتفاعات و 30 سانتی در جلگه/ راه مسدود نداریم


در ارتفاعات 70 سانت برف و در جلگه 30 سانت بارش برف داشتیم که دور از انتظار بود، اما کلیه دستگاه ها به ویژه دهیاری ها را بسیج کردیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: در ارتفاعات 70 سانت برف و در جلگه 30 سانت بارش برف داشتیم که دور از انتظار بود، اما کلیه دستگاه ها به ویژه دهیاری ها را بسیج کردیم تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی توسط هواشناسی استان گیلان منبی بر بارش برف و باران طی روز جمعه، اظهار کرد: در این موقع از سال انتظار کاهش دمای این چنینی را نداشتیم، اما با توجه به راه اندازی سامانه هشدار سریع برای جلوگیری از غافلگیری، کلیه دستگاه ها آمادگی داشتند.

وی با بیان اینکه تغییرات اقلیمی موجب تغییر در الگوهای هواشناسی شده است، افزود: ستاد مدیریت بحران استان از هشدار سطح زرد تا سطح قرمز، کاملا آماده باش است تا مردم خسارت نبینند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از آماده باش 70 اکیپ جهت رفع قطعی احتمالی آب و برق و گاز خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه گزارش قطعی نداشتیم و سوخت رسانی به روستاها انجام شده است.

مرادی، با بیان اینکه 60 اکیپ راهداری در کلیه محورها مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات 70 سانت برف و در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 70 سانتی برف در ارتفاعات و 30 سانتی در جلگه/ راه مسدود نداریم

بارش 70 سانتی برف در ارتفاعات و 30 سانتی در جلگه/ راه مسدود نداریم