مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-13بين الملل

پاسخ مصر به انتقاد غرب از وضعیت حقوق بشر در این کشور


وزارت خارجه مصر محتوای بیانیه مشترک غرب درباره حقوق بشر در این کشور را نقل قول هایی مبتنی بر اطلاعاتی نادرست از این شرایط دانسته و مخالفت کامل خود را با آن اعلام کرد.

- وزارت خارجه مصر محتوای بیانیه مشترک غرب درباره حقوق بشر در این کشور را نقل قول هایی مبتنی بر اطلاعاتی "نادرست" از این شرایط دانسته و مخالفت کامل خود را با آن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه مصر در واکنش به بیانیه مشترک برخی کشورهای غربی درباره وضعیت حقوق بشر در مصر که 12 مارس جاری به شورای حقوق بشر ارائه شد، ضمن اشاره به اینکه این بیانیه حاوی ادعاهایی دروغین از وضعیت حقوق بشر در مصر است، مخالفت کامل خود را با محتوای آن اعلام کرده و آن را حاوی نقل قول هایی مبتنی بر اطلاعاتی نادرست دانست.

این وزارتخانه در بیانیه خود از اینکه این کشورها از واقعیات و اطلاعات ارائه شده درباره وضعیت حقوق بشر در مصر کمک نمی گیرند ، ابراز تعجب کرده و آن را محکوم کرد.

همچنین این وزارتخانه با تاکید بر لزوم بازنگری دقیق در این اظهارات نادرست ، از این کشورها خواست از طرح اتهام هایی که به گفته مصر تنها یک رویکرد سیاسی نامطلوب و دارای استدلال های غلط و بدون سند را نشان می دهند، دست بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مصر به انتقاد غرب از وضعیت حقوق بشر در این کشور

پاسخ مصر به انتقاد غرب از وضعیت حقوق بشر در این کشور