مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-13فرهنگي

پخش طنز سیاسی «چه کسی از آخوندها می ترسد؟» از رادیو نمایش


مجموعه نمایش رادیویی «چه کسی از آخوندها می ترسد؟» با طرح و ایده مدیر رادیو نمایش از امشب روی آنتن این شبکه رادیویی می رود.

- مجموعه نمایش رادیویی چه کسی از آخوندها می ترسد؟ با طرح و ایده مدیر رادیو نمایش از امشب روی آنتن این شبکه رادیویی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش درباره ایده اولیه این نمایش رادیویی گفت: چه کسی از آخوندها می ترسد؟ در ابتدا یک فیلمنامه بود که آن را سال 89 نوشتم و کار استراتژیکی محسوب می شد، بعد از مدتی آن را در سال 91 بازنویسی کردم.

سوهانی با اشاره به اینکه نمایش رادیویی این اثر توسط مجید دیندار تنظیم رادیویی شده است، افزود: این کار ایده های خاص و متفاوتی در روند داستان دارد که در آن با جسارت، بعضی از خط قرمزها، خودسانسوری ها و تابوهایی را که در سازمان شکل گرفته است کنار گذاشتیم.

وی تأکید کرد: طنز، مقوله خاصی است و در این سال ها تولید آثار این چنینی درگیر محافظه کاری شده یا خیلی سطحی شده اند، بنابراین سعی کردیم این کلیشه ها و تابوهای خودساخته را کنار بگذاریم و یک کار طنز به معنای واقعی، آن هم طنز استراتژیک را که مستقیم به رویدادهای سیاسی و شرایط اجتماعی واکنش نشان داده، تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش طنز سیاسی «چه کسی از آخوندها می ترسد؟» از رادیو نمایش

پخش طنز سیاسی «چه کسی از آخوندها می ترسد؟» از رادیو نمایش