مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-13اقتصادي

لبخند شادی، مهمان لب های 2500 کودک محروم در شیراز


گروه های همدل علمدار جهاد در پی اقدامات خیرخواهانه پس از نذر حیا، یلدای مهربانی و .

در استانه فرا رسیدن سال نو نیز محرومان را فراموش نکرده و با اهدای 2500 جفت کفش و 2500 دست لباس نو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همیشه با آغاز اسفندماه و برپایی ایستگاه های فروش ملزومات هفت سین، شور و نشاط خاصی در جامعه پراکنده می شود.

شور و نشاطی که گرچه سال گذشته و امسال تحت تاثیر شیوع خانواده های نیازمندی هستند که شاید در این شرایط اقتصادی قادر به تهیه رخت و لباس برای کودکانشان نباشند.

اینجا شیراز است، دیار همت و مردانگی، همانجا که مردمانش با محبت و مهربانی آشنا بوده و بر مبنای سخاوت اگر دستی به سویشان دراز شود را پس نمی زنند.

گروه های جهادی شیراز با محوریت گروه علمدهر جهاد این بار پس از برگزاری برنامه های مختلف از جمله یلدای مهربانی، نذر حیا و .

که در مناسبت های مختلف نیازمندان را فراموش نمی کنند، در اقدامی متفاوت و زیبا به کلیه گروه های جهادی داوطلب اعلام کرده اند که اگر یک دست لباس برای کودک محرومی تهیه شود، آنها نیز یک جفت کفش به آن اختصاص داده و به کودکان هدیه می کنند.

به گفته عبدالغفار حسینی در این راستا 2500 جفت کفش تهیه شده است که گروه های جهادی نیز به تناسب آن 2500 دست لباس برای کودکان فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند شادی، مهمان لب های 2500 کودک محروم در شیراز

لبخند شادی، مهمان لب های 2500 کودک محروم در شیراز