مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-13بين الملل

هلال احمر ایران از روسیه بالگرد امدادی می خرد


جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای خرید بالگرد امدادی با یک شرکت روسی قرارداد امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کریم همتی روز پنجشنبه در مراسم امضای قرارداد خرید بالگرد بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شرکت راشا هلی کوپتر روسیه که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به واسطه توانایی و کارآمدی که دارد در حوادث و رخدادهای داخلی و خارجی حضور فعال دارد که نمونه بارز آن در سال 99، حادثه انفجار در بیروت و زلزله سی سخت بود که دو رکورد برای این جمعیت ثبت کرد.

وی ادامه داد: در حادثه انفجار در بیروت کمتر از 24 ساعت و در زلزله سی سخت کمتر از یک ساعت به منطقه رسیدیم و به لطف خدا توانستیم آسیب دیدگان را امدادرسانی کنیم.

رییس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: ما براساس مفاد اساسنامه و میثاق بین المللی و نیز تعالیم دین مبین اسلام به همه انسان ها در سراسر جهان، بدون توجه به دین، مذهب و نژاد خدمات ارائه می دهیم و خدا را شاکر هستیم از زمان تاسیس جمعیت هلال احمر تاکنون همواره نام نیک آن در اذهان بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: این سازمان بشردوستانه جزو پنج جمعیت برتر دنیا است و در حال حاضر بیش از دو میلیون عضو داوطلب و جوان به صورت افتخاری و داوطلبانه به طرق مختلف با آن همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر ایران از روسیه بالگرد امدادی می خرد

هلال احمر ایران از روسیه بالگرد امدادی می خرد