مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-13سياسي

بهره مندی آموزشگاه های غیردولتی از آزمایشگاه های معین در کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رشد و توسعه علمی کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری برای وزارت علوم است، گفت: همه مجموعه های دولتی و غیردولتی برای هر استان می توانند طبق تعرفه های مشخص شده از امکانات آزمایشگاه های معین در دانشگاه های سراسر کشور استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که صبح امروز برگزار شد، گفت: همفکری و هم اندیشی ها و مشارکت در تجربیات دستمایه عمیق تر و گسترده تر رشد علمی علم و فناوری کشور می شود.

آنچه که ما در عملکرد وزارت علوم مطرح می کنیم، حاصل کار همکاران ما در دانشگاه ها و حوزه فناوری است.

  وی افزود: رشد و توسعه کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری برای وزارت علوم است که مورد تأکید قرار گرفته است و ما نیز در این رابطه وظیفه داریم سرعت رشد و توسعه علمی را حفظ کرده و با فعالیت های همه جانبه به پیشبرد آن کمک کنیم.

  غلامی تصریح کرد: یکی از وظایف همه مراکز علمی و دانشگاه های تحت وزارت علوم این است که محدودیت ها را کمتر کند و با برنامه ریزی باعث هم افزایی فعالیت های حوزه پژوهش شوند، که اگر اتفاق بیفتد عملکرد مطلوب را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی آموزشگاه های غیردولتی از آزمایشگاه های معین در کشور

بهره مندی آموزشگاه های غیردولتی از آزمایشگاه های معین در کشور