مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-13سياسي

شب طوفانی شیراز در حوزه برق خوب مدیریت شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعتقاد دارد که به واسطه پیش بینی و اقدامات اجرایی شده طی سه سال گذشته در حوزه مدیریت برق، جمعه شب طوفانی شیراز، - در این بخش به خوبی مدیریت شد و علیرغم بروز خاموشی های متعدد، شبکه به سرعت در مدار قرار گرفت و پایدار شد.

جلال زراعت پیشه شنبه 23 اسفند در جمع خبرنگاران و با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شرکت آمادگی مقابله با عوارض ناشی از تندباد را داشت، گفت: همزمان با آغاز وزش تندباد، حدود 119 تیم عملیاتی در تمامی امورهای برق تحت مدیریت این شرکت، در صحنه فعال شدند.

زراعت پیشه با یادآوری اینکه وزش تندباد از اوایل شامگاه جمعه در شهرستان های شیراز، کوار، مرودشت و .

آغاز شد و تا نیمه شب ادامه داشت، گفت: براثر وزش تندباد شاهد وقوع حوادث پراکنده قطعی برق در 161 نقطه از خطوط توزیع تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز بودیم.

وی با بیان اینکه عمده حوادث خاموشی در شهرستان مرودشت، صدرا و بخش های غیرمتمرکزی در شیراز حادث شد، گفت: با توجه به آمادگی کامل نیروهای عملیاتی این شرکت، 90 درصد خاموشی ها درهمان دقایق اولیه رفع شد و تنها در 10 درصد موارد، کار تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت.

زراعت پیشه با یادآوری اینکه تا ساعت 2 بامداد، تمامی قطعی های پراکنده برطرف و جریان برق برقرار شد، گفت: اکثر حوادث منجر به خامو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب طوفانی شیراز در حوزه برق خوب مدیریت شد

شب طوفانی شیراز در حوزه برق خوب مدیریت شد