مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-13سياسي

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 153 پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، میعادگاه های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان را جمع آوری کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 153 پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، میعادگاه های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان را جمع آوری کردند.

علی ملک پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری یک میلیارد و 278 میلیون تومان کمک نقدی و 9 میلیارد و 428 میلیون تومان کمک غیرنقدی در چهارمحال و بختیاری کمک کردند، این کمک ها در 153 پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، میعادگاه های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان جمع آوری شد.

وی افزود: سال گذشته نیز بیش از هشت میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در هفته احسان و نیکوکاری جمع آوری شد که این کمک ها در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسید تا بخشی از نیازهای اقتصادی آن ها در آستانه سال نو تأمین شود.

ملک پور خاطرنشان کرد: مردم استان همواره و به مناسبت های مختلف به نیازمندان توجه دارند و در حد توان خود کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانواده های دارای مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری

جمع آوری بیش از 10 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری