مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-13ورزشي

اجرای طرح نخبه پروری کبدی خوزستان با حمایت مالی و تغییر نگاه مسئولان


با تمام تلاش هایی که صورت گرفته، کبدی خوزستان اکنون در کشور مطرح است و اگر از طرح نخبه پروری ما حمایت شود، قول می دهم در رده سنی نوجوانان و جوانان در کشور شاخص شویم و اولین لژیونرهای کبدی خوزستان را هم داشته باشیم اما باید از .

- ایسنا/خوزستان رییس هیات کبدی خوزستان گفت: با تمام تلاش هایی که صورت گرفته، کبدی خوزستان اکنون در کشور مطرح است و اگر از طرح نخبه پروری ما حمایت شود، قول می دهم در رده سنی نوجوانان و جوانان در کشور شاخص شویم و اولین لژیونرهای کبدی خوزستان را هم داشته باشیم اما باید از طرح ما از نظر مالی حمایت شود و نگاه مسئولان ورزش خوزستان به ورزش کبدی نیز تغییر کند.

کمال سعدی آل کثیر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: سال 99 در تمام تاریخ ورزش کبدی استان بهترین سال برای کبدی خوزستان بود زیرا در بحران های سیل و کرونا، میزبانی اردوی تیم های ملی ساحلی را به بهترین نحو ممکن که مورد پذیرش تمام کشور قرار گرفت، انجام دادیم.

در اردوهای بانوان و آقایان در سال 99 نیز 12 بازیکن و یک مربی از استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که برگزاری این اردوها در خوزستان کمک شایانی به ورزشکاران خوزستانی داشت.

رییس هیات کبدی خووستان با بیان اینکه با تلاش فراوان برای اولین بار توانستیم رشته کبدی را به عنوان درس دو واحدی به دروس دانشگاه شهید چمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نخبه پروری کبدی خوزستان با حمایت مالی و تغییر نگاه مسئولان

اجرای طرح نخبه پروری کبدی خوزستان با حمایت مالی و تغییر نگاه مسئولان