مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-13حوادث

جزییات درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در میناب اعلام شد


فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان در میناب و کشته شدن یک نفر از مخلان اقتصادی در آب های استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان در میناب و کشته شدن یک نفر از مخلان اقتصادی در آب های استان خبر داد.

سردار حسین دهکی صبح امروز(23 اسفندماه) در تشریح جزییات درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در آب های استان گفت: مرزبانان در حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در حوزه استحفاظی در سواحل سیریک و در نزدیکی بندر کوهستک به چندین فروند شناورفعال در قاچاق سوخت که به صورت سازمان یافته از مرزهای آبی کشور خارج شده بودند، برخورد کردند.

وی افزود: قاچاقچیان که با مشاهده ماموران غافلگیر شده بودند به جهت فرار از چنگال قانون، با پرتاب سنگ، چوب، اشیای برنده و راکت های آتش زا سعی در آتش زدن شناور سازمانی و آسیب رساندن به عوامل گشت دریایی را داشتند که ماموران مرزبانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه قاچاقچیان با پرتاپ مستقیم راکت های آتش زا به سمت ماموران قصد کشتن چند نفر از مرزبانان شدند، افزود: در این درگیری مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت سیستم رانشی شناور تیراندازی کردند، که با اصابت گلوله به یک نفر از خدمه شناور قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در میناب اعلام شد

جزییات درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در میناب اعلام شد