مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-13اقتصادي

فصل رونق آرام بورس از راه می رسد/ فرصت هایی که در استان های دور از دست رفت


کارگزاری دلیران پارس از جمله کارگزاری های فعال و باسابقه کشور است که در جهت توسعه و نفوذ فرهنگ سرمایه گذاری و سهامداری و ایجاد پل های ارتباطی مردم اقصا نقاط کشور با بازار سرمایه، - هم اکنون ده ها شعبه و صدها دفتر پذیرش کارگزاری در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به علاقمندان بازار سهام است و تلاش برای افزایش نمایندگی های کارگزاری در شهرها و استان های کشور ادامه دارد.

بندرعباس از جنوبی ترین استان های کشور، پذیرای یکی از، در بندرعباس هم مردم بدون آموزش وارد بورس شده و درگیر نوسانات و رخدادهای ناخوشایند آن شدند .

دهقان در عین حال افزود: البته اتفاقات نیمه دوم سال جاری این حسن را داشت که بسیاری با مقوله بازار سهام آشنا شوند و دریابندکه برای ورود به هر بازاری، به خصوص بازارهای مالی باید آموزش دید و با کسب مهارت وارد آن شد.

این فعال بازار سرمایه یادآور شد: در استان ها و شهرهای کوچک دغدغه ها، شیوه زندگی و ملاک های مردم با کلان شهرهایی چون تهران متفاوت است، به عبارتی اقبال عموم مردم به بورس در سال جاری فرصتی برای دولت به منظور آشنا کردن ساکنان اقصا نقاط کشور با بازار سرمایه و فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری بود که متاسفانه این فرصت از دست رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل رونق آرام بورس از راه می رسد/ فرصت هایی که در استان های دور از دست رفت

فصل رونق آرام بورس از راه می رسد/ فرصت هایی که در استان های دور از دست رفت