مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-13ورزشي

پیام تبریک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم فرازبام خاییز دهدشت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خاییز دهدشت در مسابقات باشگاه های کشور را تبریک گفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال نوجوانان فرازبام خاییز دهدشت در مسابقات باشگاه های کشور را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ذر این پیام آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم با تبریک عید سعید مبعث، کسب مقام قهرمانی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مسابقات قهرمانی نوجوانان باشگاههای کشور که با حضور 18 تیم قدرتمند و صاحب نام برگزار شد، و با هفت پیروزی پیاپی و بدون شکست قهرمان این دوره شد،باعث شادمانی مردم شریف استان و همه جوانان و ورزش دوستان، بویژه مردم شریف شهرستان کهگیلویه گردید.

این پیروزی غرور آفرین، عیدی ارزشمندی بود که در ایام عید سعید مبعث به مردم عزیز استان تقدیم شد و یقینا حاصل خودباوری، تکیه بر ظرفیت های بومی و تلاش امیدوارنه میباشد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان بلند همت ،خانواده های عزیز، کادر فنی پرتلاش و مربیان شایسته و مسئولان فداکار تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت، این قهرمانی غرورآفرین را به جوانان پرشور و غیرتمند استان خصوصا اهالی کهگیلویه بزرگ تبریک و ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم فرازبام خاییز دهدشت

پیام تبریک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی قهرمانی تیم فرازبام خاییز دهدشت