مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-13اجتماعي

وزش باد پدیده غالب استان اصفهان/ هوا سردتر می شود


کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به خروج سامانه بارشی، گفت: وزش باد از امروز تا اواسط هفته پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود.

- آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خروج سامانه ناپایدار بارشی از نیمه شرقی استان اصفهان، اظهار داشت: امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است از این رو آسمان بسیاری از مناطق کمی تا نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و افزایش ابر در روزهای آینده نیز پدیده غالب بسیاری از مناطق خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده بین چهار تا 6 درجه سانتی گراد کاهش می یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 15 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد و این شهر امروز گرم ترین منطقه استان است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به میزان بارندگی های روز گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از سمیرم با میانگین 30 میلی متر (برف و باران)، خوانسار 29 میلی متر، پادنای علیا، فریدونشهر و بویین و میاندشت 25 میلی متر، نطنز 15 میلی متر، داران 14 میلی متر، میمه، دهاقان و مهاباد 11 میلی متر، شهر اصفهان، کاشان و چوپانان 10 میلی متر بوده ضمن اینکه در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد پدیده غالب استان اصفهان/ هوا سردتر می شود

وزش باد پدیده غالب استان اصفهان/ هوا سردتر می شود