مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-13اقتصادي

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در آستانه سال جدید


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه سال جدید خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه سال جدید خبر داد.

محمد طاهریان 23 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و با هدف تأمین امنیت و سلامت گردشگران در مقابل شیوع ویروس کرونا، نظارت بر تأسیسات گردشگری تشدید شده است.

وی با اشاره به آغاز نظارت این گشت ها اضافه کرد: گشت های نظارت ویژه و مشترک به صورت شبانه روزی تشکیل شده و بازرسی از تأسیسات گردشگری استان در حال انجام است.

طاهریان با بیان اینکه فعالان این زمان شیوع ویروس کرونا، همراهی مطلوبی در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا داشته اند، افزود: این محدودیت ها با هدف حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ، اجرای الزامات بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی را در بهبود وضعیت سفرهای ضروری هم وطنان موثر دانست و گفت: مردم و مسافران می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در آستانه سال جدید

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سمنان در آستانه سال جدید