مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-13اقتصادي

کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400/ لزوم توجه پتروشیمی ها به مسئولیت اجتماعی


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400 خبر داد و گفت: پتروشیمی های استان بوشهر توجه بیشتری به مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی احمدی صبح شنبه در نشست مسئولان پتروشیمی اظهار داشت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور تلاش های بی وقفه ای را در خنثی کردن دسیسه های دشمنان در جنگ اقتصادی داشته است.

وی با اشاره به نقش صنایع پتروشیمی در جبهه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: پتروشیمی ها در رونق اقتصادی کشور، ارز آوری و کمک به توسعه و آبادانی نقش و تأثیر بسیار زیادی را داشته اند.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنایع و شرکت های پتروشیمی به واسطه تولید محصولات و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز نقش مهمی در درآمدزایی و ارزآوری برای کشور دارند.

وی با اشاره به شکست دشمن به واسطه تولید محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز تصریح کرد: کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400 از دستاوردهای این اقدامات بوده است.

احمدی یکی از مزیت های مهم در کشور را صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خواند و اضافه کرد: با حمایت از این صنایع می توانیم به دشمن ضربه بزنیم و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید می بایست به تقویت تولید داخلی به ویژه توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400/ لزوم توجه پتروشیمی ها به مسئولیت اجتماعی

کاهش نقش فروش نفت خام در بودجه 1400/ لزوم توجه پتروشیمی ها به مسئولیت اجتماعی