مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-13بين الملل

دو سناتور ارشد دموکرات آمریکا خواستار استعفای فرماندار نیویورک شدند


دو سناتور دموکرات آمریکایی با بیان اینکه فرماندار نیویورک به سبب اتهامات واضح اذیت و آزار جنسی اعتماد عمومی را از دست داده است از وی خواستند استعفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چاک شومر رهبر اکثریت نمایندگان دموکرات در مجلس سنا و کرستن گیلیبرند دیگر سناتور دموکرات خواستار استعفای اندرو کومو فرماندار نیویورک به سبب اتهامات جنسی شدند، که اخیرا علیه وی مطرح شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، به دنبال افزایش فشار دیگر مقامات و قانونگذاران آمریکایی برای کناره گیری کومو، این سناتورهای دموکرات در یک بیانیه مشترک تاکید کردند که با توجه به جنجال های اخیر به نظر می رسد ادامه کار برای اندرو کومو بسیار مشکل است.

  در این بیانیه همچنین تاکید شده است که مبارزه و غلبه بر بحران کرونا به یک رهبر مطمئن و با ثبات نیاز دارد.

این سناتورهای دموکرات با تمجید از زنانی که دست به افشای آزارهای جنسی زده اند تاکید کردند که اتهامات علیه کومو کاملا واضح و معتبر است و به همین دلیل فرماندار نیویورک اعتماد همکاران، شرکا و مردم ایالت خود را از دست داده است.

  درحالیکه تا کنون شش نفر اندرو کومو را به اذیت و آزار جنسی متهم کرده اند روز جمعه جسیکا بیکمن  یک خبرنگار سابق مجله نیویورک نیز وی را به آزار جنسی علیه خود متهم کرد و هفتمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سناتور ارشد دموکرات آمریکا خواستار استعفای فرماندار نیویورک شدند

دو سناتور ارشد دموکرات آمریکا خواستار استعفای فرماندار نیویورک شدند