مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-13سياسي

متصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز از وظایف مهم هنرمندان است


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یکی از وظایف مهمی که امروز هنرمندان و خصوصا شاعران باید به آن توجه داشته باشند متصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز است و رسالتی مهم برای شعر و شاعران دینی است و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در آیین رونمایی از 3 عنوان کتاب دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یوسف و کنگره ملی شعر دفاع مقدس اظهار کرد: به برکت تفکر حضرت امام(ره) از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی زمینه و بستر بسیار ه سازی هایی که در دفاع مقدس شکل گرفت شعر آیینی در قالب شعر دفاع مقدس شناخته شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: دفاع مقدس در همه ابعاد کامل و حرف های زیادی برای گفتن دارد و این فرهنگ ارزشی به اندازه ای گسترده است که در بحث هنر، امروز همه ارزش های انقلاب اسلامی را می توانیم در شعر دفاع مقدس ببینیم.

کریمی ادامه داد: شعر دفاع مقدس در همان مقطع هشت ساله اوج گرفت چراکه بسیاری از رزمندگان در این حوزه صاحب سبک بودند و حرف برای گفتن داشتند و امروز اگرچه آن دوران تمام شده اما با توجه به اثرگذاری این سبک هنری شاهد رشد روزافزون آن نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز از وظایف مهم هنرمندان است

متصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز از وظایف مهم هنرمندان است