مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-13اجتماعي

دادستان بیرجند گره 12 ساله «طرح صنوف آلاینده» را باز کرد


طرح انتقال صنوف آلاینده و مزاحم بیرجند از جمله خیابان های شهید بهشتی، عدل و شهید فهمیده به خارج از شهر در سال 1386 تصویب شد و در سال 1387 نیز زمینی با مالکیت راه وشهرسازی در سایت 53 هکتاری پشت آرامستان بیرجند برای احداث این شهرک صنفی به شهرداری واگذار شد.

- آلاینده و مزاحم بیرجند از جمله خیابان های شهید بهشتی، عدل و شهید فهمیده به خارج از شهر در سال 1386 تصویب شد و در سال 1387 نیز زمینی با مالکیت راه وشهرسازی در سایت 53 هکتاری پشت آرامستان بیرجند برای احداث این شهرک صنفی به شهرداری واگذار شد.

طرح صنوف آلاینده بیرجند در 78 هکتار زمین تعریف شده که 16 هکتار از این زمین توسط یک واقف به نام زهرا مزروعی در سال 1370 به عنوان وقف گورستان مومنین به شهرداری واگذار شده که روند اجرایی این پروژه را دچار مشکل نموده است.

وقفی بودن 11 هکتار از اراضی طرح صنوف آلاینده بیرجند در همین راستا جلسه ای امروز در شورای شهر بیرجند با حضور دادستان، شهردار، رییس اداره اوقاف و امور خیریه، مدیر عامل شرکت تعاونی ساماندهی صنوف آلاینده، خیریه نماینده وارثین موقوفه مزروعی و اصحاب رسانه، برگزار و موضوع حل مالکیت شخصی مبنی بر اوقافی بودن 11 هکتار از این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بیرجند گره 12 ساله «طرح صنوف آلاینده» را باز کرد

دادستان بیرجند گره 12 ساله «طرح صنوف آلاینده» را باز کرد