مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-13ورزشي

ورزش دوستان «بزنجان» بافت محروم از زمین استاندارد ورزشی


شهر بزنجان در شهرستان بافت علی رغم اینکه چندین قهرمان المپیکی و جهانی را معرفی کرده است، اما از امکانات ورزشی بی بهره است و تنها زمین ورزشی خاکی آن فاقد استاندارد است که می طلبد مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

-   یکی دیگر از ورزشکاران منطقه بیان کرد: بزنجان تنها مکانی است که در شهرستان هر هفته در آن فوتبال بازی می شود اما پشت زمین در حال خاک برداری هستند که از مسئولان تقاضا داریم پیگیری کنند که حداقل زمین خاکی حفظ شود.

وی ادامه داد: تنها زمین چمن شهرستان استاندارد نیست و بچه ها همیشه دچار مصدومیت های شدید می شوند.

پیشنهاد برای چمن مصنوعی شهرهای بافت و بزنجان داده ایم  پوریا جلالی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: زمین این مجموعه جزو اراضی ملی است و تاکنون هیچ فردی سندی از آنجا نگرفته است و اداره ورزش و جوانان مدتی پیش، نقاط UTM زمین را برداشت کرده و مکاتباتی با راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام داده ایم.

وی گفت: مراحل کار در حال انجام است که زمین از منابع طبیعی به مسکن و شهرسازی واگذار شود، اقدامات سند انجام شده است که به زودی تغییر و تحول انجام می شود و سند را می گیریم و اگر کسی هم ساخت و سازی کرده باشد و درختی کاشته باشد طبق سند محدوده ورزشی را پاک سازی کرده و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش دوستان «بزنجان» بافت محروم از زمین استاندارد ورزشی

ورزش دوستان «بزنجان» بافت محروم از زمین استاندارد ورزشی