مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-13سياسي

هزینه های غیر معقول نشریات برای چاپ مقالات/ اعلام رتبه بندی دانشگاه ها طی هفته جاری


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تاکید کرد: همکاری نزدیک دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری از جمله اقدامات مورد تاکید است و معاونان پژوهش و فناوری باید در راستای کمک به صاحبان ایده های جدید و همچنین ظرفیت سازی، - همکاری بسیار نزدیکی با پارک های علم و فناوری داشته باشند تا در تحقق اهداف آموزش عالی موثر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که ظهرامروز (شنبه، 23 اسفند) به صورت مجازی برگزار شد، دکتر غلامی با قدردانی از اقدامات انجام شده دانشگاه ها در حوزه پژوهش و فناوری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استمرار رشد و توسعه علمی کشور اظهار کرد: این جریان بالنده باید پرقدرت و به صورت پایدار پیش رود و همواره در توسعه علم و انجام پژوهش های تاثیرگذار پیشرو باشیم.

وی افزود: پیشنهاد اکید ما این است که از توجه به پژوهش در علوم پایه و نیز مباحث مربوط به تحصیلات تکمیلی در علوم پایه غفلت نشود.

طی سال های اخیر شاهد حضور و ورود کمتر دانشجویان و استعدادهای تحصیلی قوی به مجموعه رشته های علوم پایه بودیم که باید در دانشگاه ها برای آن تدبیری اندیشیده شود.

غلامی ادامه داد: این نشست ها باعث همفکری، هم اندیشی و مشارکت در انتقال تجربیات شده و دست مایه رشد و توسعه عمیق تر و گسترده تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های غیر معقول نشریات برای چاپ مقالات/ اعلام رتبه بندی دانشگاه ها طی هفته جاری

هزینه های غیر معقول نشریات برای چاپ مقالات/ اعلام رتبه بندی دانشگاه ها طی هفته جاری