مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-13فرهنگي

مدیران تلویزیون تغییر می کنند؟


در حالی که با تغییر معاون سیما در نیمه مهر ماه امسال، برخی رسانه ها تغییر مدیران تلویزیونی را هم پیش بینی کرده بودند، حالا با تایید ضمنی این خبر در نشست اعلام برنامه های نوروزی تلویزیون، این تغییرات محتمل تر هم به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان صداوسیما مهر ماه سال 99 در حکمی حمید شاه آبادی را به سمت معاون سیما منصوب کرد.

در پی این تصمیم، مرتضی میرباقری که حدود 15 سال سابقه حضور در عرصه معاونت سیما را داشت، جای خود را به شاه آبادی داد که حدود یک سال پس از روی کار آمدن عبدالعلی علی عسکری، سمت معاونت صدا را بر عهده گرفته بود.

میرباقری در دوران ریاست عبدالعلی علی عسکری به مدت چهار سال بر صندلی ریاست معاونت سیما نشست و پیش از علی عسکری و در دوران ریاست سیدعزت الله ضرغامی هم دو دوره معاون سیما بود.

درست در همان روزی که حمید شاه آبادی به عنوان معاون جدید سیما معرفی شد، تغییرات گسترده دیگری هم در ساختار صداوسیما رخ داد.

حذف یک معاونت ( معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت ) از ساختار رسانه ملی و ابلاغ هشت حکم جدید، ماحصل تصمیمات جدید رییس صداوسیما در 16 مهر ماه 99 بود و پس از آن تا به امروز، تلویزیون روزهای نسبتا آرامی را به لحاظ تغییر مدیریتی گذرانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تلویزیون تغییر می کنند؟

مدیران تلویزیون تغییر می کنند؟