مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-13اقتصادي

لزوم توجه به ارزش افزوده حاصل از کاشت درختان استوایی


مدیر مرکز شتاب دهنده باور بسیج دانشجویی گفت: برای نخستین بار به همت مرکز شتاب دهنده باور بسیج دانشجوی درختان استوایی شامل دارگن فروت، پشن فروت، - حسام بوستانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: با کاشت درختان استوایی گونه های درختی و گیاهی که با آب وهوای استان فارس و نیز شیراز سازگاری یافتند، در آینده نزدیک شاهد ثمردهی این گونه درختان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی آمادگی عرضه و صادرات محصولات روستاییان به بازار مصرف را دارد، افزود: کاشت حداقل 10 نوع از درختان استوایی  حتی در  منازل  می تواند نقطه مثبتی برای درآمدزایی به ویژه برای  روستاییان منجر شود.

مدیر مرکز شتاب دهنده باور بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: کاشت گیاه دارویی گوجه بری از دیگر گیاهان استوایی که  در قاره آمریکا کشت می شود و از لحاظ مصرف دارویی  نقش مهمی  در افزایش سیستم ایمنی بدن انسان دارد.

بوستانی با اشاره به اختصاص نیافتن بودجه پژوهشی و بی توجهی  بعضی از مسئولان و مدیران اجرایی از مرکز رشد و استعدادیابی شتاب دهنده باور بسیج دانشجویی افزود: اگر  مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی اقدام به حمایت مادی و معنوی از این مرکز جهادی کنند، بستر را برای رشد و رونق اقتصادی استان به ویژه روستاییان فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ارزش افزوده حاصل از کاشت درختان استوایی

لزوم توجه به ارزش افزوده حاصل از کاشت درختان استوایی