مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-13سياسي

روند انتخابات در استان منطبق بر قانون و راهبردهای رهبر انقلاب در جریان است


مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به آغاز روند ثبت نام سه انتخابات خردادماه 1400 این رویه را رویه ای کاملا قانونی و منطبق برراهبردهای ارایه شده از سوی رهبر انقلاب ذکر کرد.

- ایسنا/قم مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قم با اشاره به آغاز روند ثبت نام سه انتخابات خردادماه 1400 این رویه را رویه ای کاملا قانونی و منطبق برراهبردهای ارایه شده از سوی رهبر انقلاب ذکر کرد.

مرتضی بابابی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نام نویسی نامزد های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به رای مردم و پشتیبانی ملت است و انتخابات در کشور ما تجلی گاه مردم سالاری ، مظهر حماسه سیاسی و عرصه چرخش نخبگان است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن بر قوام نظام می افزاید و امروزه مشارکت مردم در تصمیم گیری های سیاسی به عنوان یک متغیر مهم در روند پویایی جوامع انسانی مورد توجه است.

وی با اشاره به اصل ششم قانون اساسی، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکاء آراء عمومی اداره شود، از راه انتخابات، انتخاب رییس جمهور ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراها و نظایر اینها ، یا از راه همه پرسی در مواردی که در اصول دیگر این قانون معین می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند انتخابات در استان منطبق بر قانون و راهبردهای رهبر انقلاب در جریان است

روند انتخابات در استان منطبق بر قانون و راهبردهای رهبر انقلاب در جریان است