مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-13پزشكي

نظر وزیر اسبق بهداشت درباره اجرای پرونده الکترونیک سلامت در تامین اجتماعی


کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت ودرمان کشور بابیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت الزام قانونی و عقلی دارد، تاکید کرد: معماری پرونده الکترونیک، - کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت ودرمان کشور بابیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت الزام قانونی و عقلی دارد، تاکید کرد: معماری پرونده الکترونیک، معماری مناسبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کامران باقری لنکرانی در وبینار پرونده الکترونیک سلامت؛ بررسی یک تجربه سیاستی در سازمان تأمین اجتماعی که با حضور معاون درمان و عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در موسسه عالی پژوهش برگزار شد، افزود: بحث پرونده الکترونیک سلامت از حدود 24 سال اخیر مطرح شده است، اما به دلایل گوناگون شاهد عدم شکل گیری این پرونده بودیم.

وی افزود: معماری پرونده الکترونیک، معماری مناسبی است اما اجرای آن نیازمند برنامه ریزی است و اگر برنامه ریزی نباشد در اجرا به مشکل برمی خوریم.

وی با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت باید ویژگی کاربردی داشته باشد، اظهار کرد: ویژگی مهم دیگر انسجام خدمات است و باید بتواند خدمات را در کنار هم قرار دهد.

همچنین بحث نظارت، گزارش گیری، رصد و پایش را فراهم کند و نیز از استانداردهایی مانند محرمانگی و توجه به اخلاق حرفه ای برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر وزیر اسبق بهداشت درباره اجرای پرونده الکترونیک سلامت در تامین اجتماعی

نظر وزیر اسبق بهداشت درباره اجرای پرونده الکترونیک سلامت در تامین اجتماعی