مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-13دانش

صندوق توسعه علمی کشور راه اندازی می شود/ حذف شرط چاپ مقاله یک پسرفت علمی است


معاون پژوهشی وزارت علوم از پیگیری این وزارتخانه برای راه اندازی صندوق توسعه علمی کشور خبر داد و گفت: با تاسیس این صندوق می توانیم پشتوانه مالی خوبی برای پایان نامه ها و رساله ها فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها که امروز با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: یکی از برنامه های جدید وزارت علوم، پیگیری صندوق توسعه علمی کشور است که با تأسیس این صندوق می توانیم پشتوانه مالی خوبی برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری فراهم کنیم و با کمک این صندوق جهت دهی بیشتری روی این مساله داشته باشیم.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه ایجاد صندوق توسعه علمی کشور اقدامی مناسب برای توسعه جهت مند دوره های تحصیلات تکمیلی است، افزود: قطب های علم و فناوری را نیز باید تقویت کنیم و دانشگاه های نقش پذیر در توسعه علم و فناوری نیز باید توسعه پیدا کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه در بخش پژوهش و فناوری زیرساخت های بسیاری در سطح کشور در سال 99 ایجاد شده که نوید فناوری جهش یافته را به ما می دهد، گفت: آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها باید به آزمایشگاه هایی تبدیل شوند که خدمات بیرونی هم می دهند و به دستگاه های خارج از حیطه وزارت علوم هم خدمات بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه علمی کشور راه اندازی می شود/ حذف شرط چاپ مقاله یک پسرفت علمی است

صندوق توسعه علمی کشور راه اندازی می شود/ حذف شرط چاپ مقاله یک پسرفت علمی است